sedih+gembira
"Semua yang terjadi ada hikmahnya..."
hoho
2 perasaanku yang dominan ketika ini:
1. sedih
kerana baru sahaja menkensel satu plan yg sgt BESAR.ya, B.E.S.A.R(at least bg saye la hehe)harapnye bukanlah chance of a lifetime..huhu..hint:a vay-k ;( inshaallah ada rezeki dan masa, akan berjayelah melaksanakan plan seumpama itu huhu
2. gembira
- skrg dh tak stress dah bile jumpe lead eng sbb takyah pning2 pk cmane nak pujuk supaya sy blh amik cuti lame2
- boleh berkhidmat utk bangsa dan negara dgn lebih tenang (keje la!):kne backup incik chinese itu bercuti raye cina.plannye nak amik cuti time miggu raye cine tuh huhu.so kne la jg ofis kat jb...
- duit vay-k itu blh digunakan utk,
a. membeli laptop - i've been eyeing for vaio pink kaler tp sgt la mahal.baru2 ni tnmpk dell pun dh kuar laptop warna warni.much cheaper!!ada webcam lagi...lalala~
b. saving la of kos - utk vay-k yg lagi bes..hmpph
- dan sebagainya...saya lebih tenang skrg hehehe
oh, saya meletakkan gembira di no.2 kerana itu adalah perasaan saya skrg...wieee~~
thank u Allah..!
wslm
hoho
2 perasaanku yang dominan ketika ini:
1. sedih
kerana baru sahaja menkensel satu plan yg sgt BESAR.ya, B.E.S.A.R(at least bg saye la hehe)harapnye bukanlah chance of a lifetime..huhu..hint:a vay-k ;( inshaallah ada rezeki dan masa, akan berjayelah melaksanakan plan seumpama itu huhu
2. gembira
- skrg dh tak stress dah bile jumpe lead eng sbb takyah pning2 pk cmane nak pujuk supaya sy blh amik cuti lame2
- boleh berkhidmat utk bangsa dan negara dgn lebih tenang (keje la!):kne backup incik chinese itu bercuti raye cina.plannye nak amik cuti time miggu raye cine tuh huhu.so kne la jg ofis kat jb...
- duit vay-k itu blh digunakan utk,
a. membeli laptop - i've been eyeing for vaio pink kaler tp sgt la mahal.baru2 ni tnmpk dell pun dh kuar laptop warna warni.much cheaper!!ada webcam lagi...lalala~
b. saving la of kos - utk vay-k yg lagi bes..hmpph
- dan sebagainya...saya lebih tenang skrg hehehe
oh, saya meletakkan gembira di no.2 kerana itu adalah perasaan saya skrg...wieee~~
thank u Allah..!
wslm

0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home